Shingen Cracher

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Shingen Cracher

Mesaj tarafından Shingen Cracher Bir Paz 17 Ocak 2016, 21:34

İsim:  Shingen Cracher
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 21
Irk: İnsan
Taraf: Korsan
Boy: 183 Cm
Kilo: 82
Deniz: North Blue



Görünüm:

Spoiler:

Spoiler:
Siyah pelerinli hali

Günlük hayatta beyaz ve rahat kıyafetler giyinmeyi sever. Saçları biraz dağınıktır. Beyaz saçları ise onun en belirgin özelliğidir. Soygun yapacağı sırada ise siyah pelerinini giyip yüzünü kapatır ve kimliğini gizler.



Kişilik:

Oldukça dengesiz birisidir. Dissosiyatif (Çoklu kişilik)  hastalığı onun kişiliğini tamamen değiştirmiştir. Sahip olduğu iki kişilik vardır. Bir tarafı oldukça naif ve iyi kalpli olabilirken diğer kişiliği ise oldukça gaddar ve serttir. Şu anda kötü tarafı baskın taraftır ve bu kişiliğin özellikleri baskın olarak görünmektedir.  Günlük hayatta fazla dikkat çekmemek için çabalar. Çünkü etrafını oldukça iyi izleyip dikkat çekmemenin bir soygunda en önemli şeyler olduğunu düşünmektedir.



Geçmiş:


Geçmiş:


Doğuştan Dissosiyatif (Çoklu kişilik)  hastalığı bulunan Shingen ailesine ve arkadaşlarına zorlu zamanlar yaşatmıştır. Ne zaman ne yapacağının belli olmaması onun için kötü olmuştur. Bir kişiliği dost canlısı ve komik olan Shingen'in  diğer kişiliği ise kötü ve acımasızdır.  Kötü tarafı yüzünden  herkesin belalısı olmuştur. Bu özelliği yüzünden birçok arkadaşı ile kavga etmiş ve arkadaşlığı sona ermişti. Otoriter ve kötü kişiliğini aldığı yönünü kendi ailesinden almıştır. Abisi en az onun kadar sorunlu birisidir, ailesi ise adada sorun çıkarmalarıyla bilinir. Dedesi ise belkide adadaki en iyi hırsız ve dolandırıcıdır. Ailesine giden bir sürü şikayete rağmen huylu huyundan vazgeçmemiş ve etrafında korku oluşturmayı başarmıştır.  

Büyüdükçe kötü yanı baskın yan haline gelmiştir ve neredeyse sürekli bu kişilikle hayatını sürdürmektedir. İki kişiliği iç dünyasında sürekli kavga ve çatışma halindedir. Artık arkadaşları onu tatmin etmemeye başlmamıştır. Kötü kişiliği için mahalle kabadayılığı artık küçük bir hedef haline gelmişti. Daha büyük hedefler peşinde koşmak isterken abisi ile takılmaya başlamıştır.  İyi tarafı da ileri giderse abisinin kendisini durduracağına inandığı için bunu kabul etmiştir. Çocukluğundan beri başı beladan kurtulmayan Shingen kendisini korumak için bir dövüş yeteneği geliştirmiştir.

Onun bu hale gelmesinde en büyük rol dedesinindir desek abartmış olmayız sanırım. Dedesi büyük bir kumarbaz ve büyük bir hırsızdır. Doğuştan yetenek sahibi olan dedesi torunlarının bu haylazlıklarını görünce onlara kendi mesleğini öğretmeye karar vermiştir. Henüz mahalle kabadayılığı yaptığı zamanlarda dedesi ile beraber küçük çapta hırsızlık çalışmalarına başlamıştır. Dedesi başlarda sadece gözlemci olmasına izin vermiştir. İlk olarak izleyerek nerede ne yapması gerektiğini öğrenmiştir. Dede ise torunlarının İşi kaptığını düşündüğü sırada onlara küçük hırsızlık işleri yaptırarak onları da kendisi gibi usta bir hırsız olmak için eğitmiştir. Yirmili yaşlara geldiklerinde ise artık dedesi kadar profesyonel bir hırsız olmuşlardır. Hırsızlık konusunda öğreteceği fazla şey kalmayan dede onlara diğer mesleğini de öğretmeyi ihmal etmemiştir.Evde oldukları sırada ise torunlarına el çabukluğu ve göz yanılması  gibi dolandırıcılığın temel yapı taşlarını öğretmeye başlamıştır. Dolandırıcılıkta en önemli şeyin karşındakini başka bir şeye yönlendirmek olduğunu belirtmiştir. Dedesinden aldığı eğitimle artık iyi bir kumarbaz ve hırsız olan genç ilk büyük vurgununu ise sahip olduğu yeteneği kazanmak için yapmıştır.

Adaya gelen bir korsan grubunun yanlarında bir şeytan meyvesi getirdiklerini duyan genç bunu hemen dedesine anlatmıştır.  Şeytan meyvelerine ilgisi bulunan genç dedesinden ilk büyük soygununu yapmak için izin istemiştir. Artık zamanı geldiğini düşünen dedesi ona bu izni vermiştir ve ilk soygun böylelikle başlamıştır.

Bir barda dinlenmekte olan korsanların meyveyi nereye sakladıklarını öğrenmekle başlamıştı işe. Adımlarını yavaş ve emin adımlarla atmayı unutmamıştı. Dedesinden öğrendiği her adımı eksiksiz ve mükemmel şekilde uygulayarak  şeytan meyvesinin saklandığı yere ulaşmayı başarmış ve yasak güç için adımını atmıştır. Meyveyi yediği anda ağzını kaplayan o tat umrunda değildi. Böyle bir güç için bu tat iyi bile gelebilirdi. Meyveyi yemiş ve nasıl bir güç kazandığını ilk zamanlarda anlayamamıştı. İlk büyük soygununu gerçekleştirdikten sonra  hemen olay yerinden uzaklaşmış  ve dedesinin yanına büyük bir gururla gelmişti. Dedesinin ''Şimdi gerçek bir hırsız oldun evlat'' sözleriyle aldığı övgü ise onun için büyük bir önem arz etmekteydi.  Yediği meyvenin gücünü anlaması ise  çok uzun sürmemişti. Dokunduğu cisimlerin boyutunda değişim yapabildiğini anlayınca oldukça mutlu olmuştu. Sanki tanrı onun için paha biçilemez bir yetenek bulmuştu ve karşısına çıkarmıştı. Artık çaldığı şeyleri saklamak daha kolay olacaktı, büyük boyutlu eşyalarıda çalabileceklerdi artık. Belki de dedesini bile geçecekti.

Dedesinin  artık denize açılma vakti geldiğini düşünmesinden sonra dedesinden sonra kendisi ve abisiyle beraber açık denize yelken açmışlardır. Ailesi onların gitmesine karşı çıksa da Shingen'in cevabı oldukça net olmuştu. ''Burası artık beni  tatmin etmiyor. Benim için daha büyük balıklar şart ve büyük balıklara ulaşmam için de bu küçük adadan kurtulmalıyım''.  Bu ada artık Shingen'i tatmin etmiyordu. Dışarıda soyulacak bankalar dolandırılacak insanlar bizi bekliyorlardı.  Eğer birinin eşyası çalınmış ve kaybolmuşsa bilinki ben oradayımdır ve eşyalarınız yerindeyse daha bizimle karşılaşmamışsınızdır. Bu dünyadaki en korkulan hırsız çetesi olmak için geliyoruz. Artık güvenli şekilde uyumak sizlere haram.





Fiziksel Statlar:

Güç: 1.4
Hız:  1.2
Dayanıklılık: 1.2
Farkındalık: 1.4



Dövüş Yeteneği:

Tekniğin Adı: Kızıl Kart
Tekniğin Puanı: 1

Alt Dallar:
Teknik: 1
Yetenek: 2
Yan Still:-
Mod: -
Özel Stil: -






Meyve Statları:
1 Puan

Meyvenin Adı:
Shin Shin No Mi
Meyvenin Türü: Paramecia
Meyvenin Puanı: 1

Alt Puanlar:
Saf Meyve Gücü:
Kullanım Süresi: 1
Ek Güçler:-
Mod/ Ek Dönüşümler:-
Kontrol: 2


Meslekler: 2
Meslek Adı:  Hırsızlık ve Dolandırıcılık
Mesleğin Aşaması: Acemi
Puan: 0.2


En son Shingen Cracher tarafından Salı 19 Ocak 2016, 21:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
avatar
Shingen Cracher

Mesaj Sayısı : 161
Kayıt tarihi : 17/01/16

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Captain 'God' Usopp Bir Ptsi 18 Ocak 2016, 14:32

Rol Oyunu Puanın: 72
Rp'ye 720k ile başlayacaksın.
Spoiler:
Betimleme – 10/30
*Betimleme neredeyse yok. Çok zayıf kalmış.

Kurgu – 20/25
*Kurgu fena değil.
Akıcılık – 23/25
Akıcılık konusunda bir sıkıntı yok. Sadece ara noktalarda yapılan imla yanlışları akıcılığı etkilemiş.

İmla Kuralları – 9/10
Sadece 1 hata vardı.
Sayfa Düzeni – 5/5
*Paragraflar doğru noktalarda ayrılmış.

Renklendirme – 5/5

_________________
avatar
Captain 'God' Usopp
Admin

Mesaj Sayısı : 285
Kayıt tarihi : 18/12/15

Kullanıcı profilini gör http://oprpg.forumdizini.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Shingen Cracher Bir Salı 19 Ocak 2016, 12:30

Bankadan aldığım krediyle 1.72 M param oluyor.

1.2 M meyvemi alıyorum

500k ile de iyi kalite kızıl Kartları alıyorum

avatar
Shingen Cracher

Mesaj Sayısı : 161
Kayıt tarihi : 17/01/16

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Captain 'God' Usopp Bir Salı 19 Ocak 2016, 18:40

Onaylandı. 20k paran kalmıştır.

_________________
avatar
Captain 'God' Usopp
Admin

Mesaj Sayısı : 285
Kayıt tarihi : 18/12/15

Kullanıcı profilini gör http://oprpg.forumdizini.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Shingen Cracher Bir Salı 19 Ocak 2016, 21:22

Gm izniyle meslek editlenmiştir. Yazayım dedim.
avatar
Shingen Cracher

Mesaj Sayısı : 161
Kayıt tarihi : 17/01/16

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Franky Bir C.tesi 23 Ocak 2016, 01:27

* Kullanım süresine 1 puan verdiğiniz için 10 saniye olan süreniz 20 saniye olmuştur.

* * Saf Meyve Gücüne 2 puan verdiğinizden artık kendinizden %35 büyük yada küçük nesneleri kopyalayabilirsiniz.

* Bu iki şeyide imzanızda bir yere ekleyiniz.

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Shingen Cracher Bir C.tesi 23 Ocak 2016, 12:56

Saf Meyve gücü değil de Kontrol'e 2 vermiştim. Düzenlerseniz ben de imzama ekleyeyim.
avatar
Shingen Cracher

Mesaj Sayısı : 161
Kayıt tarihi : 17/01/16

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Shingen Cracher

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz