One Piece Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fiziksel Statlar

Aşağa gitmek

Fiziksel Statlar Empty Fiziksel Statlar

Mesaj tarafından Franky Perş. 14 Ocak 2016, 23:28

Bu sistemin esası 6'lık sayma sayılarına dayanmaktadır. 6'lık sayma sayıları ne derseniz: Biz normal günlük hayatta 10'luk sayma sayılarını kullanırız. Yani bir sayı asla 9'u geçemez. 9'dan sonra 10 olur. Yada 99'dan sonra 100. Yani 9'dan sonra 1 ve 0 gelir. 6'lık sayma sayıları ise 10'lukla aynıdır ama burada 9 yerine 6 vardır. Yani 5'ten sonra 10 olur. Yada 55'ten sonra 100 gibi.

Bu sistemde statlara 1.1,2.3, 5.5 gibi değerler veriliyor. Burada  noktanın solu oyuncu/npc'nin seviyesini, noktanın sağı ise o seviye içindeki kademesini belirliyor. Oyuncular gelişirken 1.1,1.2,1.3,1.4,1.5 diye gelişiyor. Sağdaki rakam 5'e ulaşınca oyuncu seviye atlıyor. 1.5 => 2.0 oluyor. Aynı mantıkla 4.5=>5.0 oluyor.

Bu değerlerin neye karşılık geldiğini ölçmek için formüller kullanıyoruz. Farklı şeyler için farklı formüller.


En son Franky tarafından Paz 14 Şub. 2016, 00:43 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Fiziksel Statlar Empty Geri: Fiziksel Statlar

Mesaj tarafından Franky Cuma 15 Ocak 2016, 00:16

Güç:

1. Seviye:


2. Seviye:

3. Seviye:


4. Seviye:



5. Seviye:




Diğer Kısımlar:


Dize Kadar Ağırlık Kaldırma: Kafa üstüne kadar kaldırabileceğiniz ağırlığın 2 katıdır.

Ağırlık Fırlatma(Mesafe): Oyuncu kafa üstüne kadar kaldırabildiği en yüksek ağırlığı; attığı şeyin boyu kadar yada kendi boyu kadar uzağa fırlatabilir. Hangisi yüksekse onu kullanın. Atmak istediği ağırlık atabildiği max ağırlıktan yarı yarıya küçükse mesafede 2 katına çıkar. Eğer 4'te biri ise 4 katına, 5'te biri ise 5 katına çıkar. Yani ağırlık ne kadar düşerse mesafede o kadar artar.

Ağırlık Atma(Hız): Oyuncu kafa üstüne kadar kaldırabildiği en yüksek ağırlığı ; saatte 15 km hızla atabilirsiniz. Ağırlık 10'da birine düştüğünde hız 2 katına çıkar. Yada 100'De birine düştüğünde 4 katına. Yani her 10 katlık bir düşüşte hız 2 katına çıkıyor.

Zıplama(Uzağa): Bir oyuncu/npc koşarak yükseğe zıpladığı miktarın 6 katı kadar uzağa zıplayabilir. Koşmadan ise 3 katı kadardır.


En son Franky tarafından Cuma 22 Ocak 2016, 04:30 tarihinde değiştirildi, toplamda 5 kere değiştirildi

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Fiziksel Statlar Empty Geri: Fiziksel Statlar

Mesaj tarafından Franky Cuma 15 Ocak 2016, 20:57

Hız:

Koşu hızı:
Oyuncu ve npclerin kendilerini yormadan tempolu koşarkenki hızları
1. Seviye:

2. Seviye:

3. Seviye:

4. Seviye:


5. Seviye:



Diğer Şeyler:

Depar hızı: Çok kısıtlı bir süre için çıkılan hızdır. Koşu hızının 3 katı kadardır.

Anlık Hız: Saniyenin 1/10'u kadar ki bir sürede yapılan hamledir(bkz.soru). Koşu hızının 10 katıdır.

Uzuv Hızı: Yumrukların,tekmlerin, kılıç savurmalarının ne kadar hızlı olduğudur. Koşu hızının 15 katıdır.

Not: Su içinde tüm hareketler 3'te birine düşer.


En son Franky tarafından Perş. 04 Şub. 2016, 04:10 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Fiziksel Statlar Empty Geri: Fiziksel Statlar

Mesaj tarafından Franky Cuma 15 Ocak 2016, 21:43

Dayanıklılık:
1. Seviye= Kişi normal insan gibidir. Kılıç darbeleri keser, mermi deler. Kol kaybetmek bilinç kaybına yol açabilir. Kısa süreli bir kavga kişiyi aşırı yorar.

2. Seviye= Normalden daha üstün insanların dayanıklılığı. Kılıç ve mermi yine rahatlıkla vücuda hasar verir. Kişi kol, bacak kaybetme gibi durumlarda bayılmaz. Bir çok insanı öldüren zehir onu ağır yaralar. Kişi bir saatten uzun bir savaşa bile dayanabilir.

3. Seviye: Süper insan dayanıklılığı. Mermi ve kılıçlar kişiye zarar verebilir ama normalde kalbe isabet etmesi gereken bir mermi göğüs kafesinde durur. Kişi uzuv kaybettikten sonra bile dövüşe devam edebilir. Standart zehirler etkisizdir. Güçlü zehirler ise maruz kaldığı doza göre öldürür yada ağır yaralar. Eğer hayatta kalırsa o zehir tipine bağışık olur. Kişi günlerce dövüşebilir. Bu dövüşler sırasında uyku ihtiyacını günlerce erteleyebilir.

4. Seviye: Bu seviyede kişi standart mermiye kafa atsa bile ufak bir kanamadan başka bir şey olmaz. Uzuv kaybetmesine bir şey olmamış gibi dövüşebilir. Aşırı güçlü olmayan tüm zehirlere bağışıktır. Çok ağır yaralansa bile bir müddet gücünden çok az bir kayıpla dövüşebilir.

5. Seviye: Kişide doğa üstü bir dayanıklılık vardır. Kafanın yarısının erimesi, iç organlarının kızarması gibi durumlarda bile kişi ölmez ve savaşa devam edebilir(bkz. WB). Yukarıdaki durumlarda bile gücünden çok az bir kayıpla saatlerce dövüşebilir.

Bunlar rakamla açıklayamayacağım kısımlar. Buda rakamla açıklayabileceklerim:


1. Seviye:


2. Seviye:


3. Seviye:





4. Seviye:



5. Seviye:

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Fiziksel Statlar Empty Geri: Fiziksel Statlar

Mesaj tarafından Franky Salı 05 Tem. 2016, 18:04

Farkındalık
1. Seviye: Normal insan seviyesidir. Çevreden ortalama bilgi alınır. Silahının kalitesine göre 500m kadar öteye isabetli  atış yapabilir. Verebileceği tepkiler sınırlıdır. En uç noktasında ona doğru gelmekte olan bir oka tepki verebilir.

2. Seviye: Okları durdurabilir. Çevreden aldığı bilgi artmıştır. Normal insanların söylediği yalanları anlayabilir. İyi saklanmadığı sürece insanların silah taşıyıp taşımadığı gibi detayları fark edebilir. En uç notada ona doğru gelmekte olan bir mermiye tepki verebilir, onu yada bir başkasını gizlice süzen bir insanı fark edebilir. Silahının kalitesine göre 5km öteye kadar isabetli atış yapabilir.

3. Seviye: Zorlanmadan mermilere tepki verebilir. Girdiği bir barda başlamak üzere olan bir kavgayı sezebilir. İnsanların yürüyüşünden dövüş konusunda tecrübeli olup olmadığını kestirebilir. En uç noktada ona kurulan bir pusuyu kestirebilir. Silahının kalitesine göre 20km öteye kadar isabetli atış yapabilir. Hareketli hedefleri isabet oranı düşmeden vurabilir.

4. Seviye: Patlamalara ve benzeri şeylere tepki verebilir. İnsanların yürüyüşünden, davranışlarından kişiliklerini ve bildiği teknikleri,saldırıları büyük bir kesinlikle tahmin edebilir. Kör noktadan yapılan bir saldırıya tepki verebilir. En uç noktada aynı anda farklı noktalardan atılmış onlarca mermiye tepki verebilir. Silahının kalitesine göre 50km öteye kadar isabetli atış yapabilir. Normal insanların göremeyeceği aşırı ufak şeyleri vurabilirler.


5. Seviye: Kullanıcının zaman algısı değişmiştir. Çevresini artık çok daha hızlı algılamaya başlar. Sanki herkes yavaşlamış gibidir. Bu sayede verdiği tepkiler çok daha hızlı ve isabetlidir. Karşısındakilerin fiziksel statlarını onların yürüyüşlerinden, tepkilerinden ve davranışlarından anlayabilir. Silahının kalitesine göre bir adadan denizdeki minik bir hedefi vurabilirler. Dövüş sırasında çok az bir isabet kaybıyla hareket etmekte olan hedefleri vurabilirler.

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz