One Piece Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wade'

Aşağa gitmek

Wade' Empty Wade'

Mesaj tarafından Misafir Ptsi 08 Şub. 2016, 14:24

Dövüş Tekniği Yaratım Formu:

Tekniğin Adı: Gaô, Ejderin Yolu, Ejder Nefesi.

Tekniğin Stili: Karma.
Teknikte Kullanılan Ekipman yada Ekipmanlar: Karma.
Tekniğin Açıklaması: İçerik olarak uzun zaman, uzun yol, güç, merhamet, silah, maharet, sevgi, erdem gibi derin anlamlar ifade eden gerçek savaş sanatıdır. Varolan tüm savaş sanatlarının kaynağı olan Gaô öğretisi, yüzyıllardır gizemler ülkesi olarak bilinen, mistik bir havaya sahip Bûfên'in esrarengiz sırlarından birisidir.
Gaô bir yaşam biçimidir, bir mücadele sanatıdır, özgüvendir. Başarılı olunduğunda insanoğlunun standart kalıpların dışına çıkarak bilinmeyen sırları keşfetmesi, inanılmaz olanın gerçekleşmesi demektir. Ömür boyu sağlık ve sıhhatli yaşamak demektir.


Özel Stil'in Adı: Gaô-Fê
Özel Still'in Bağlı Olduğu Teknik:   Gaô. Stil: Dragon.
Özel Stil'in İşleyişi: Yüksek yoğunlaşma ile havayı bir okyanus gibi hissetmesini hedefler. Havayı kavrayabilmeyi, maddeleştirmeyi ve özümsemesini ister. Onu yönlendirebilir, manipule edebilir.
Bu stilde manipule etmek için ellerini kullanır. Ayakları bu durumda denge ve tekniğin tabanı için kullanılır.


Seviyeleri;


Acemi Seviyesi : Esinti

Esinti - İlk seviye.
Yaprak düşüşü
Yel seviyesi
Kırlangıç Seviyesi - Süzülme.
Balık seviyesi - Okyanusta ki bir balık gibi aşina olmak.


Kalfa Seviyesi : Rüzgar(Darbe seviyesi)

Rüzgar - İlk seviye(Yarı gücünde ki varlıklara etki eder. Eşyalar/Maddeler üzerinde daha etkilidir)
Meltem - Hafif şiddetli rüzgar (Hareketi kısıtlar. Eşyalara/Maddelere ağır hasar verebilir)
Mistral - Soğuk rüzgar, daha şiddetli. (Ağır/kesici darbe)
Krivetz - Kuru rüzgar, çok daha şiddetli. (Yıkıcı/delici darbe)



Ara Seviye (Geçiş Seviyesi) : Gaô

Tını - Havayı zerreciklerine kadar hissetmek.
Mâtem - Yüksek konsantrasyon.
Arma - Yoğunlaştırma.(Havayı sıkıştırma yetisi.)
Orsâ - Zıtlaştırma.(Havaya çift taraflı basınç uygulanır, manipule çift yönlü olur. Sarmal bir hareket alması ve istendiği bölgede döngüyü sürdürmesine zorlanır.)

Usta Seviyesi : Turna

Heng – Denge
Huwâ – Turna Dansı
Drill – Delgi.
Shifu –  Ustalık. (Heng, Huwâ, Drill)


Dragon (Efendilerin efendisi/ Si-Po)

Respiration – Yüksek basınç ile bariyer yapmak.
Breath – Kasırga/ Tornado.
Soar in the Sky – Yüksek konsantrasyon son seviye.(Okyanus içinde hareket ediyormuş gibi havaya etki etmek)
Seven Ways of Dragon – Çift el ile tüm teknikler/saldırılar.

God Level – Stilin Tanrısı(Geliştirici/Hükmedici Mod)


Egzersiz Stili:

Not: Kung Fu dört stilin harmanlanmasıyla oluşmuştur. Bu öğretiler tek bir sanatta(Kung Fu) birleştirilmiştir. Hepsini sadece Kung Fu üzerinde çalışarak öğrenme yoluna gidilebilir. Altta aydınlatması için dört stilide açıklayacağım.

Spoiler:


Öğrendiği kişi;

Adı: Mandarin
Seviyesi: Dragon - Breath.

Kişiliğinden ve geçmişinden npc bölümünde bahsedeceğim.

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Wade' Empty Geri: Wade'

Mesaj tarafından Misafir Ptsi 08 Şub. 2016, 14:32

Dövüş Tekniği Yaratım Formu:

Tekniğin Adı: Keysi

Tekniğin Stili: Özel (Keysi Metodu çok sayıda rakibin saldırısına karşı savunmayı ve etraftaki objelerin birer silah olarak nasıl kullanılabileceğini öğretir.)
Teknikte Kullanılan Ekipman yada Ekipmanlar: Üstte belirttim.

Tekniğin Açıklaması: Modern günümüz sokaklarında ayakta kalmaya adanmış bir dövüş metodudur. Kısa ve sert vuruşlarıyla dikkat çekicidir. Sürekli evrimleşen ve asla sabit olmayan bir durumdadır. Her gün gelişerek büyümeni ister. Tekmeye pek yer verilmez. Gerekince sadece alt bölgelere kullanılır. Dövüşün düşünen adam duruşuyla başlanmasının nedeni sokakta duvara yaslı adama sataşma durumudur. Bu durumda eller başın tepesinden kavuşturulur ve kollar ile tüm surat kapatılır.

KFM’nin nihai odağı çoklu saldırgan senaryosudur. İlk günden itibaren sizi bu ortamın içine sokmak ister. Sertliği ile sokakta geçerliliğini ve gerçeğe uygunluğunu sağlama almaya çalışır. Özellikle yakın dövüşte işe yarayabilir. Fakat kalabalığa karşı yakın dövüşmek problem doğurabileceği için kalabalığa savunma konusunda şahsen tatmin değilim. Bıçak ya da tabanca için ise tatmin edici olabilir.

Keysi Metodu çok sayıda rakibin saldırısına karşı savunmayı ve etraftaki objelerin birer silah olarak nasıl kullanılabileceğini öğretir. Karmasyonuna jeet kune do’nun dâhil edilmesi prensiplerinden yararlanılması nedeniyledir. Fakat jeet kune do felsefesini bilenler iyi bilirler ki sınırsızlığı esas aldığı için jeet kune do kapsanamaz. Bu durumda karma ifadesi burada cıvık kalmıştır.

Tüm dövüş mesafelerini inceler:


-Elle Tutulan Silahlar
-Kicking Mesafesi
-Punching Mesafesi
-Trapping Mesafesi
-Ayakta Grapling ve Alaşağı Almalar
-Ground Fighting

--------------------------------------------------------------


En son Wade L. Norwood tarafından C.tesi 13 Şub. 2016, 23:58 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Wade' Empty Geri: Wade'

Mesaj tarafından Franky Paz 14 Şub. 2016, 03:43

Gaô, Ejderin Yolu, Ejder Nefesi: Onaylıyorum.

* Ara seviye de dahil her seviye için Dövüş Yeteneği 10 puan, yetenek ve Teknik alt dalları 5 puan olmalıdır. Buna göre ilgili özellikleri kazanırsın.


* Havaya hükmetme, basıncı değiştirme gibi konular özel still kapsamına girer.

* Hız ve farkındalık statlrınıza x1.1 verir. Yetenek alt dalına verdiğin her puan için x0.05 artar.


Keysi: Onaylıyorum.
* Güç ve hızınızı x1.1 arttırır.

Franky

Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz