Fiziksel Statlar
1 sayfadaki 1 sayfası
Fiziksel Statlar
Bu sistemin esası 6'lık sayma sayılarına dayanmaktadır. 6'lık sayma sayıları ne derseniz: Biz normal günlük hayatta 10'luk sayma sayılarını kullanırız. Yani bir sayı asla 9'u geçemez. 9'dan sonra 10 olur. Yada 99'dan sonra 100. Yani 9'dan sonra 1 ve 0 gelir. 6'lık sayma sayıları ise 10'lukla aynıdır ama burada 9 yerine 6 vardır. Yani 5'ten sonra 10 olur. Yada 55'ten sonra 100 gibi.
Bu sistemde statlara 1.1,2.3, 5.5 gibi değerler veriliyor. Burada noktanın solu oyuncu/npc'nin seviyesini, noktanın sağı ise o seviye içindeki kademesini belirliyor. Oyuncular gelişirken 1.1,1.2,1.3,1.4,1.5 diye gelişiyor. Sağdaki rakam 5'e ulaşınca oyuncu seviye atlıyor. 1.5 => 2.0 oluyor. Aynı mantıkla 4.5=>5.0 oluyor.
Bu değerlerin neye karşılık geldiğini ölçmek için formüller kullanıyoruz. Farklı şeyler için farklı formüller.
Bu sistemde statlara 1.1,2.3, 5.5 gibi değerler veriliyor. Burada noktanın solu oyuncu/npc'nin seviyesini, noktanın sağı ise o seviye içindeki kademesini belirliyor. Oyuncular gelişirken 1.1,1.2,1.3,1.4,1.5 diye gelişiyor. Sağdaki rakam 5'e ulaşınca oyuncu seviye atlıyor. 1.5 => 2.0 oluyor. Aynı mantıkla 4.5=>5.0 oluyor.
Bu değerlerin neye karşılık geldiğini ölçmek için formüller kullanıyoruz. Farklı şeyler için farklı formüller.
En son Franky tarafından Paz 14 Şub. 2016, 00:43 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Franky- Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16
Geri: Fiziksel Statlar
Güç:
Diğer Kısımlar:
Dize Kadar Ağırlık Kaldırma: Kafa üstüne kadar kaldırabileceğiniz ağırlığın 2 katıdır.
Ağırlık Fırlatma(Mesafe): Oyuncu kafa üstüne kadar kaldırabildiği en yüksek ağırlığı; attığı şeyin boyu kadar yada kendi boyu kadar uzağa fırlatabilir. Hangisi yüksekse onu kullanın. Atmak istediği ağırlık atabildiği max ağırlıktan yarı yarıya küçükse mesafede 2 katına çıkar. Eğer 4'te biri ise 4 katına, 5'te biri ise 5 katına çıkar. Yani ağırlık ne kadar düşerse mesafede o kadar artar.
Ağırlık Atma(Hız): Oyuncu kafa üstüne kadar kaldırabildiği en yüksek ağırlığı ; saatte 15 km hızla atabilirsiniz. Ağırlık 10'da birine düştüğünde hız 2 katına çıkar. Yada 100'De birine düştüğünde 4 katına. Yani her 10 katlık bir düşüşte hız 2 katına çıkıyor.
Zıplama(Uzağa): Bir oyuncu/npc koşarak yükseğe zıpladığı miktarın 6 katı kadar uzağa zıplayabilir. Koşmadan ise 3 katı kadardır.
- 1. Seviye:
- Ağırlık Kaldırma(Başın Üstüne Kadar)
1.1 olduğunda 50 kg
1.2 olduğunda 50 kg => 100 oluyor.
1.3 olduğunda 100 kg=> 150.
1.4 olduğunda 150 kg=> 200
1.5 olduğunda 200 kg=> 250
Zıplama(Yükseklik)
Gücü 1.1 olan 30 cm yükseğe zıplar.
Gücü 1.2 olan 30=> 60 cm
Gücü 1.3 olan 60=> 90 cm
Gücü 1.4 olan 90 cm=> 1.2m
Gücü 1.5 olan 1.2m=> 1.5m
- 2. Seviye:
- Ağırlık Kaldırma(Başın Üstüne Kadar)
2.0 olduğunda 250=> 500 kg oluyor.
2.1 olduğunda 500=> 1000 kg
2.2 olduğunda 1 ton=> 1.5 ton
2.3 olduğunda 1.5 ton=> 2 ton
2.4 olduğunda 2 ton => 2.5 ton
2.5 olduğunda 2.5 Ton => 3 ton
Zıplama(Yükseklik)
Gücü 2.0 olan 1.5m=> 3.6 m
Gücü 2.1 olan 3.6m=> 4.2m
Gücü 2.2 olan 4.2m=>4.8m
Gücü 2.3 olan 4.8m=> 5.4m
Gücü 2.4 olan 5.4m => 6m
Gücü 2.5 olan 6m => 6.6m
- 3. Seviye:
- Ağırlık Kaldırma(Başın Üstüne Kadar)
3.0 olduğunda 3 ton => 9 ton
3.1 olduğunda 9 ton => 18 ton
3.2 olduğunda 18 ton => 27 ton
3.3 olduğunda 27 ton => 36 ton
3.4 olduğunda 36 ton => 45 ton
3.5 olduğunda 45 ton => 54 ton
Zıplama(Yükseklik)
Gücü 3.0 olan 6m => 14.4m
Gücü 3.1 olan 14.4m => 15.6m
Gücü 3.2 olan 15.6m => 16.8m
Gücü 3.3 olan 16.8m => 18m
Gücü 3.4 olan 18 m => 19.2m
Gücü 3.5 olan 19.2m => 20.4m
Hava Kesişi(Mesafe)
3.0 olduğunda 0m => 10m
3.1 olduğunda 10m => 20m
3.2 olduğunda 20m => 30m
3.3 olduğunda 30m => 40m
3.4 olduğunda 40m => 50m
3.5 olduğunda 50m => 60m
- 4. Seviye:
- Ağırlık Kaldırma(Başın Üstüne Kadar)
4.0 olduğunda 54 ton => 208 ton
4.1 olduğunda 208 ton => 416 ton
4.2 olduğunda 416 ton => 624 ton
4.3 olduğunda 624 ton => 832 ton
4.4 olduğunda 832 ton => 1040 ton
4.5 olduğunda 1040 ton => 1248 ton
Zıplama(Yükseklik)
4.0 olduğunda 20.4m => 43.2 m
4.1 olduğunda 43.2m => 45.6 m
4.2 olduğunda 45.6m => 48 m
4.3 olduğunda 48.m => 50.4 m
4.4 olduğunda 50.4m => 52.8 m
4.5 olduğunda 52.8m => 55.2 m
Hava Kesişi(Mesafe)
4.0 olduğunda 60m => 280m
4.1 olduğunda 280m => 320m
4.2 olduğunda 320m => 360m
4.3 olduğunda 360m => 400m
4.4 olduğunda 400m => 440m
4.5 olduğunda 440m => 460m
- 5. Seviye:
- Ağırlık Kaldırma(Başın Üstüne Kadar)
5.0 olduğunda 1248 ton => 6240 ton
5.1 olduğunda 6240 ton => 12.480 ton
5.2 olduğunda 12480 ton => 18.720 ton
5.3 olduğunda 18.720 ton => 24.960 ton
5.4 olduğunda 24.960 ton => 31.200 ton
5.5 olduğunda 31.200 ton => 37.440 ton
134.4 m
Zıplama(Yükseklik)
5.0 olduğunda 55.2m => 115.2 m
5.1 olduğunda 11.52m => 120 m
5.2 olduğunda 120m => 124.8 m
5.3 olduğunda 124.8m => 129.6 m
5.4 olduğunda 129.6m => 134.4 m
5.5 olduğunda 134.4m => 139.2 m
Hava Kesişi(Mesafe)
5.0 olduğunda 460m => 2.6 km
5.1 olduğunda 2.6 km => 2.8 km
5.2 olduğunda 2.8 km => 3 km
5.3 olduğunda 3.2 km => 3.4 km
5.4 olduğunda 3.4 km => 3.6 km
5.5 olduğunda 3.6 km => 3.8 km
Diğer Kısımlar:
Dize Kadar Ağırlık Kaldırma: Kafa üstüne kadar kaldırabileceğiniz ağırlığın 2 katıdır.
Ağırlık Fırlatma(Mesafe): Oyuncu kafa üstüne kadar kaldırabildiği en yüksek ağırlığı; attığı şeyin boyu kadar yada kendi boyu kadar uzağa fırlatabilir. Hangisi yüksekse onu kullanın. Atmak istediği ağırlık atabildiği max ağırlıktan yarı yarıya küçükse mesafede 2 katına çıkar. Eğer 4'te biri ise 4 katına, 5'te biri ise 5 katına çıkar. Yani ağırlık ne kadar düşerse mesafede o kadar artar.
Ağırlık Atma(Hız): Oyuncu kafa üstüne kadar kaldırabildiği en yüksek ağırlığı ; saatte 15 km hızla atabilirsiniz. Ağırlık 10'da birine düştüğünde hız 2 katına çıkar. Yada 100'De birine düştüğünde 4 katına. Yani her 10 katlık bir düşüşte hız 2 katına çıkıyor.
Zıplama(Uzağa): Bir oyuncu/npc koşarak yükseğe zıpladığı miktarın 6 katı kadar uzağa zıplayabilir. Koşmadan ise 3 katı kadardır.
En son Franky tarafından Cuma 22 Ocak 2016, 04:30 tarihinde değiştirildi, toplamda 5 kere değiştirildi
Franky- Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16
Geri: Fiziksel Statlar
Hız:
Koşu hızı:
Oyuncu ve npclerin kendilerini yormadan tempolu koşarkenki hızları
Diğer Şeyler:
Depar hızı: Çok kısıtlı bir süre için çıkılan hızdır. Koşu hızının 3 katı kadardır.
Anlık Hız: Saniyenin 1/10'u kadar ki bir sürede yapılan hamledir(bkz.soru). Koşu hızının 10 katıdır.
Uzuv Hızı: Yumrukların,tekmlerin, kılıç savurmalarının ne kadar hızlı olduğudur. Koşu hızının 15 katıdır.
Not: Su içinde tüm hareketler 3'te birine düşer.
Koşu hızı:
Oyuncu ve npclerin kendilerini yormadan tempolu koşarkenki hızları
- 1. Seviye:
1.1 = 5 km/s
1.2 olduğunda 5km/s => 7.5 km/s
1.3 olduğunda 7.5 km/s => 10 km/s
1.4 olduğunda 10 km/s => 12.5 km/s
1.5 olduğunda 12.5 km/s => 15 km/s
- 2. Seviye:
2.0 olduğunda 16 km/s => 18.75 km/s
2.1 olduğunda 18.75 km/s => 21.875 km/s
2.2 olduğunda 21.875 km/s => 25 km/s
2.3 olduğunda 25 km/s => 28.125 km/s
2.4 olduğunda 28.125 km/s => 31.25 km/s
2.5 olduğunda 31.25 km/s => 34.375 km/s
- 3. Seviye:
3.0 olduğunda 34.375 km/s => 45 km/s
3.1 olduğunda 45 km/s => 48.75 km/s
3.2 olduğunda 48.75 km/s=> 52.5 km/s
3.3 olduğunda 52.5 km/s => 56.25 km/ s
3.4 olduğunda 56.25 km/s => 60 km/s
3.5 olduğunda 60 km/s => 63,75 km/s
- 4. Seviye:
4.0 olduğunda 63.75 km/s => 78.75 km/s
4.1 olduğunda 78.75 km/s => 83.125 km/s
4.2 olduğunda 83.125 km/s => 87.5 km/s
4.3 olduğunda 87.5 km/s => 91.875 km/s
4.4 olduğunda 91 875 km/s => 96.25 km/s
4.5 olduğunda 96.25 km/s => 100.625 km/s
- 5. Seviye:
5.0 olduğunda 100.625 km/s => 120 km/s
5.1 olduğunda 120 km/s => 125 km/s
5.2 olduğunda 125 km/s => 130 km/s
5.3 olduğunda 130 km/s => 135 km/s
5.4 olduğunda 135 km/s => 140 km/s
5.5 olduğunda 140 km/s => 145 km/s
Diğer Şeyler:
Depar hızı: Çok kısıtlı bir süre için çıkılan hızdır. Koşu hızının 3 katı kadardır.
Anlık Hız: Saniyenin 1/10'u kadar ki bir sürede yapılan hamledir(bkz.soru). Koşu hızının 10 katıdır.
Uzuv Hızı: Yumrukların,tekmlerin, kılıç savurmalarının ne kadar hızlı olduğudur. Koşu hızının 15 katıdır.
Not: Su içinde tüm hareketler 3'te birine düşer.
En son Franky tarafından Perş. 04 Şub. 2016, 04:10 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Franky- Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16
Geri: Fiziksel Statlar
Dayanıklılık:
1. Seviye= Kişi normal insan gibidir. Kılıç darbeleri keser, mermi deler. Kol kaybetmek bilinç kaybına yol açabilir. Kısa süreli bir kavga kişiyi aşırı yorar.
2. Seviye= Normalden daha üstün insanların dayanıklılığı. Kılıç ve mermi yine rahatlıkla vücuda hasar verir. Kişi kol, bacak kaybetme gibi durumlarda bayılmaz. Bir çok insanı öldüren zehir onu ağır yaralar. Kişi bir saatten uzun bir savaşa bile dayanabilir.
3. Seviye: Süper insan dayanıklılığı. Mermi ve kılıçlar kişiye zarar verebilir ama normalde kalbe isabet etmesi gereken bir mermi göğüs kafesinde durur. Kişi uzuv kaybettikten sonra bile dövüşe devam edebilir. Standart zehirler etkisizdir. Güçlü zehirler ise maruz kaldığı doza göre öldürür yada ağır yaralar. Eğer hayatta kalırsa o zehir tipine bağışık olur. Kişi günlerce dövüşebilir. Bu dövüşler sırasında uyku ihtiyacını günlerce erteleyebilir.
4. Seviye: Bu seviyede kişi standart mermiye kafa atsa bile ufak bir kanamadan başka bir şey olmaz. Uzuv kaybetmesine bir şey olmamış gibi dövüşebilir. Aşırı güçlü olmayan tüm zehirlere bağışıktır. Çok ağır yaralansa bile bir müddet gücünden çok az bir kayıpla dövüşebilir.
5. Seviye: Kişide doğa üstü bir dayanıklılık vardır. Kafanın yarısının erimesi, iç organlarının kızarması gibi durumlarda bile kişi ölmez ve savaşa devam edebilir(bkz. WB). Yukarıdaki durumlarda bile gücünden çok az bir kayıpla saatlerce dövüşebilir.
Bunlar rakamla açıklayamayacağım kısımlar. Buda rakamla açıklayabileceklerim:
1. Seviye= Kişi normal insan gibidir. Kılıç darbeleri keser, mermi deler. Kol kaybetmek bilinç kaybına yol açabilir. Kısa süreli bir kavga kişiyi aşırı yorar.
2. Seviye= Normalden daha üstün insanların dayanıklılığı. Kılıç ve mermi yine rahatlıkla vücuda hasar verir. Kişi kol, bacak kaybetme gibi durumlarda bayılmaz. Bir çok insanı öldüren zehir onu ağır yaralar. Kişi bir saatten uzun bir savaşa bile dayanabilir.
3. Seviye: Süper insan dayanıklılığı. Mermi ve kılıçlar kişiye zarar verebilir ama normalde kalbe isabet etmesi gereken bir mermi göğüs kafesinde durur. Kişi uzuv kaybettikten sonra bile dövüşe devam edebilir. Standart zehirler etkisizdir. Güçlü zehirler ise maruz kaldığı doza göre öldürür yada ağır yaralar. Eğer hayatta kalırsa o zehir tipine bağışık olur. Kişi günlerce dövüşebilir. Bu dövüşler sırasında uyku ihtiyacını günlerce erteleyebilir.
4. Seviye: Bu seviyede kişi standart mermiye kafa atsa bile ufak bir kanamadan başka bir şey olmaz. Uzuv kaybetmesine bir şey olmamış gibi dövüşebilir. Aşırı güçlü olmayan tüm zehirlere bağışıktır. Çok ağır yaralansa bile bir müddet gücünden çok az bir kayıpla dövüşebilir.
5. Seviye: Kişide doğa üstü bir dayanıklılık vardır. Kafanın yarısının erimesi, iç organlarının kızarması gibi durumlarda bile kişi ölmez ve savaşa devam edebilir(bkz. WB). Yukarıdaki durumlarda bile gücünden çok az bir kayıpla saatlerce dövüşebilir.
Bunlar rakamla açıklayamayacağım kısımlar. Buda rakamla açıklayabileceklerim:
- 1. Seviye:
- Koşu Süresi: Yüksek tempoda ne kadar uzun süre koşabileceğidir(bkz. koşu hızı.). Süre dolsa bile koşmaya devam edebilrsiniz ama performansınız düşer ve aşırı yorulursunuz.
1.1 olduğunda = 2 dak
1.2 olduğunda 2 dak => 4 dakika
1.3 olduğunda 4 dak => 6 dak.
1.4 olduğunda 6 dak => 8 dak.
1.5 olduğunda 8 dak => 10 dak.
Depar Süresi: Ne kadar uzun süre depar atılabileceğidir.
1.1= 4 saniye
1.2 olduğunda 4 saniye => 8 saniye
1.3 olduğunda 8 saniye => 12 saniye
1.4 olduğunda 12 saniye => 16 saniye
1.5 olduğunda 16 saniye => 20 saniye
Suda nefesini Tutma: Suyun içinde yada dışında bilinç kaybı yaşamadan nefesini tutma süresidir. Bu süre geçtikten sonra kişi bayılır. Bu bayılmadan sonra kişinin vücudu havasızlıktan zarar görür. Eğer Suyun içinde nefesini tutma süresinin 2 katı kadar bir süre nefessiz kalırsa ölür.
1.1 olduğunda = 1 dak.
1.2 olduğunda 1 dak => 2 dak.
1.3 olduğunda 2 dak => 3 dak.
1.4 olduğunda 3 dak => 4 dak.
1.5 olduğunda 4 dak => 5 dak.
- 2. Seviye:
- Koşu Süresi
2.0 olduğunda 10 dak => 24 dak.
2.1 olduğunda 24 dak => 28 dak.
2.2 olduğunda 28 dak => 32 dak.
2.3 olduğunda 32 dak => 36 dak.
2.4 olduğunda 36 dak => 40 dak.
2.5 olduğunda 40 dak => 44 dak.
Depar Süresi
2.0 olduğunda 20 saniye => 24 saniye.
2.1 olduğunda 24 saniye => 26 saniye.
2.2 olduğunda 26 saniye => 28 saniye.
2.3 olduğunda 28 saniye => 30 saniye.
2.4 olduğunda 30 saniye => 32 saniye
2.5 olduğunda 32 saniye => 34 saniye.
Suda Nefesini Tutma
2.0 olduğunda 5 dak => 6 dak.
2.1 olduğunda 6 dak => 7 dak.
2.2 olduğunda 7 dak => 8 dak.
2.3 olduğunda 8 dak => 9 dak.
2.4 olduğunda 9 dak => 10 dak.
2.5 olduğunda 10 dak => 11 dak.
- 3. Seviye:
- Koşu Süresi
3.0 olduğunda 44 dak => 144 dak
3.1 olduğunda 144 dak => 156 dak.
3.2 olduğunda 156 dak => 168 dak.
3.3 olduğunda 168 dak => 180 dak.
3.4 olduğunda 180 dak => 192 dak.
3.5 olduğunda 192 dak => 204 dak.
Depar Süresi
3.0 olduğunda 34 saniye => 38 saniye.
3.1 olduğunda 38 saniye => 40 saniye
3.2 olduğunda 40 saniye => 44 saniye.
3.3 olduğunda 44 saniye => 46 saniye.
3.4 olduğunda 46 saniye => 48 saniye.
3.5 olduğunda 48 saniye => 50 saniye.
Suda Nefesini Tutma
3.0 olduğunda 11 dak => 12 dak.
3.1 olduğunda 12 dak => 13 dak.
3.2 olduğunda 13 dak => 14 dak.
3.3 olduğunda 14 dak => 15 dak.
3.4 olduğunda 15 dak => 16 dak.
3.5 olduğunda 16 dak => 17 dak.
- 4. Seviye:
- Koşu Süresi
4.0 olduğunda 204 dak => 14.4 saat
4.1 olduğunda 14.4 saat => 15.2 saat.
4.2 olduğunda 15.2 saat => 16 saat.
4.3 olduğunda 16 saat => 16.8 saat.
4.4 olduğunda 16.8 saat => 17.6 saat
4.5 olduğunda 17.6 saat => 18.4 saat.
Depar Süresi
4.0 olduğunda 50 saniye => 54 saniye.
4.1 olduğunda 54 saniye => 56 saniye.
4.2 olduğunda 56 saniye => 60 saniye.
4.3 olduğunda 60 saniye => 64 saniye.
4.4 olduğunda 64 saniye => 68 saniye.
4.5 olduğunda 68 saniye => 72 saniye.
Suda Nefesini Tutma
4.0 olduğunda 17 dak => 18 dak.
4.1 olduğunda 18 dak => 19 dak.
4.2 olduğunda 19 dak => 20 dak.
4.3 olduğunda 20 dak => 21 dak.
4.4 olduğunda 21 dak => 22 dak.
4.5 olduğunda 22 dak => 23 dak.
- 5. Seviye:
- Koşu Süresi
5.0 olduğunda 18.4 saat => 4 gün
5.1 olduğunda 4 gün => 4.16666666667 gün.
5.2 olduğunda 4.16666666667 gün => 4.33333333333 gün.
5.3 olduğunda 4.33333333333 gün => 4.5 gün.
5.4 olduğunda 4.5 gün => 4.66666666667 gün.
5.5 olduğunda 4.66666666667 gün => 4.83333333333 gün.
Depar Süresi
5.0 olduğunda 72 saniye => 76 saniye.
5.1 olduğunda 76 saniye => 80 saniye.
5.2 olduğunda 80 saniye => 84 saniye.
5.3 olduğunda 84 saniye => 88 saniye.
5.4 olduğunda 88 saniye => 92 saniye.
5.5 olduğunda 92 saniye => 96 saniye.
Suda Nefesini Tutma
5.0 olduğunda 23 dak => 24 dak.
5.1 olduğunda 24 dak => 25 dak.
5.2 olduğunda 25 dak => 26 dak.
5.3 olduğunda 26 dak => 27 dak.
5.4 olduğunda 27 dak => 28 dak.
5.5 olduğunda 28 dak => 29 dak.
Franky- Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16
Geri: Fiziksel Statlar
Farkındalık
1. Seviye: Normal insan seviyesidir. Çevreden ortalama bilgi alınır. Silahının kalitesine göre 500m kadar öteye isabetli atış yapabilir. Verebileceği tepkiler sınırlıdır. En uç noktasında ona doğru gelmekte olan bir oka tepki verebilir.
2. Seviye: Okları durdurabilir. Çevreden aldığı bilgi artmıştır. Normal insanların söylediği yalanları anlayabilir. İyi saklanmadığı sürece insanların silah taşıyıp taşımadığı gibi detayları fark edebilir. En uç notada ona doğru gelmekte olan bir mermiye tepki verebilir, onu yada bir başkasını gizlice süzen bir insanı fark edebilir. Silahının kalitesine göre 5km öteye kadar isabetli atış yapabilir.
3. Seviye: Zorlanmadan mermilere tepki verebilir. Girdiği bir barda başlamak üzere olan bir kavgayı sezebilir. İnsanların yürüyüşünden dövüş konusunda tecrübeli olup olmadığını kestirebilir. En uç noktada ona kurulan bir pusuyu kestirebilir. Silahının kalitesine göre 20km öteye kadar isabetli atış yapabilir. Hareketli hedefleri isabet oranı düşmeden vurabilir.
4. Seviye: Patlamalara ve benzeri şeylere tepki verebilir. İnsanların yürüyüşünden, davranışlarından kişiliklerini ve bildiği teknikleri,saldırıları büyük bir kesinlikle tahmin edebilir. Kör noktadan yapılan bir saldırıya tepki verebilir. En uç noktada aynı anda farklı noktalardan atılmış onlarca mermiye tepki verebilir. Silahının kalitesine göre 50km öteye kadar isabetli atış yapabilir. Normal insanların göremeyeceği aşırı ufak şeyleri vurabilirler.
5. Seviye: Kullanıcının zaman algısı değişmiştir. Çevresini artık çok daha hızlı algılamaya başlar. Sanki herkes yavaşlamış gibidir. Bu sayede verdiği tepkiler çok daha hızlı ve isabetlidir. Karşısındakilerin fiziksel statlarını onların yürüyüşlerinden, tepkilerinden ve davranışlarından anlayabilir. Silahının kalitesine göre bir adadan denizdeki minik bir hedefi vurabilirler. Dövüş sırasında çok az bir isabet kaybıyla hareket etmekte olan hedefleri vurabilirler.
1. Seviye: Normal insan seviyesidir. Çevreden ortalama bilgi alınır. Silahının kalitesine göre 500m kadar öteye isabetli atış yapabilir. Verebileceği tepkiler sınırlıdır. En uç noktasında ona doğru gelmekte olan bir oka tepki verebilir.
2. Seviye: Okları durdurabilir. Çevreden aldığı bilgi artmıştır. Normal insanların söylediği yalanları anlayabilir. İyi saklanmadığı sürece insanların silah taşıyıp taşımadığı gibi detayları fark edebilir. En uç notada ona doğru gelmekte olan bir mermiye tepki verebilir, onu yada bir başkasını gizlice süzen bir insanı fark edebilir. Silahının kalitesine göre 5km öteye kadar isabetli atış yapabilir.
3. Seviye: Zorlanmadan mermilere tepki verebilir. Girdiği bir barda başlamak üzere olan bir kavgayı sezebilir. İnsanların yürüyüşünden dövüş konusunda tecrübeli olup olmadığını kestirebilir. En uç noktada ona kurulan bir pusuyu kestirebilir. Silahının kalitesine göre 20km öteye kadar isabetli atış yapabilir. Hareketli hedefleri isabet oranı düşmeden vurabilir.
4. Seviye: Patlamalara ve benzeri şeylere tepki verebilir. İnsanların yürüyüşünden, davranışlarından kişiliklerini ve bildiği teknikleri,saldırıları büyük bir kesinlikle tahmin edebilir. Kör noktadan yapılan bir saldırıya tepki verebilir. En uç noktada aynı anda farklı noktalardan atılmış onlarca mermiye tepki verebilir. Silahının kalitesine göre 50km öteye kadar isabetli atış yapabilir. Normal insanların göremeyeceği aşırı ufak şeyleri vurabilirler.
5. Seviye: Kullanıcının zaman algısı değişmiştir. Çevresini artık çok daha hızlı algılamaya başlar. Sanki herkes yavaşlamış gibidir. Bu sayede verdiği tepkiler çok daha hızlı ve isabetlidir. Karşısındakilerin fiziksel statlarını onların yürüyüşlerinden, tepkilerinden ve davranışlarından anlayabilir. Silahının kalitesine göre bir adadan denizdeki minik bir hedefi vurabilirler. Dövüş sırasında çok az bir isabet kaybıyla hareket etmekte olan hedefleri vurabilirler.
Franky- Mesaj Sayısı : 401
Kayıt tarihi : 08/01/16
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz