One Piece Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Arena 2. Tur

4 posters

3 sayfadaki 7 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki

Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Kyros Paz 06 Mart 2016, 21:52

Clous: Rakibinden 20 metre uzaktaki bir surun arkasına geçip ağzını çivi ile dolduruyorsun. En son  rakibin sana doğru full tower kalkanı ile birlikte geldiğini görüyorsun. Kalkan kafasının ufak bir kısmı ile dizinin bir kaç santim altına kadar olan alan hariç tüm vücudunu koruyor.

Kiyora: Karşındaki adam surlardan birine girip gözden kayboluyor. O noktaya doğru ilerliyorsun. Adamın girdiği surun hemen arkasındasın. Aranızda 2m + sur var.


Wiksax: Bulunduğun surun tepesine çıkıyorsun. Surun duvara yakın kısmındasın. Oradan bakınca diğer taraftaki surların oradan geçmekte olan düşmanını görüyorsun. Aranızda 10m mesafe var. Eğer surun ucuna kadar gidersen bu mesafe 8m'ye düşebilir ama fark edilme riskin var.

John: Kıyafetlerini kullanarak ateşi tekrardan eski haline getirip ilerlemeye başlıyorsun.

Durum: Wiksax avantaj turu yazacaktır. Ben aksini söyleyene kadar John'un yazmasına gerek yok. Kiyora ve Clous ise normal bir şekilde yazmaya devam edebilir.
Kyros
Kyros

Mesaj Sayısı : 156
Kayıt tarihi : 08/02/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Clous Cracher Paz 06 Mart 2016, 22:17

Hemen kaçıp saklanmaya karar vermişti Clous. Ağzını yeniden çiviyle doldurmuştu. Rakibi olan kızıl saçlı kadın ona doğru elinde hayvan gibi bir kalkan ile geliyordu. Afrosunun gücü tükenmemiş olsaydı şimdi kalkanı patlatabilirdi. Ama hayır şuan işi çok daha zordu kalkan kadının bedeninin büyü çoğunluğunu kapatıyordu. Clou'a vurmak için çok az yer vardı. Bu yüzden duvarın arkasında beklerken bir yandan da onu gözlüyordu. O ufacık açıklığı vurabileceği mesafeye gelmsini bekliyordu. Doğru an geldiğinde ağzındaki çivilerden sadece tek bir tane tükürecekti kalkanın kapatamadığı kafasındaki o bölgeye doğru.
Clous Cracher
Clous Cracher

Mesaj Sayısı : 237
Kayıt tarihi : 17/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Misafir Paz 06 Mart 2016, 22:38

Rayl tırmandıktan sonra rakibini görmüştü. Elindeki mızrağı yakmış yavaşça ilerliyordu. Rayl rakibinin arkasında kalacak duvarın, rakibin tersinde kalan tarafına geçecek ve sessizce sonuna kadar ilerleyecekti. Rakibinin yerini bildiği için artık onu görmesine gerek yoktu. Eğer rakibi farketmezse arkasından atlama mesafesine kadar yaklaşacak ve rakibinin üstüne yarı formda atlayarak hançerini onun boynuna saplayacaktı.

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Kiyora Victoria Ptsi 07 Mart 2016, 01:24

Rakibi, Kiyora'dan saklanıyor gibiydi. Surlardan birine girip izini kaybettirmişti. Kiyora dikkatlice rakibinin gittiği yöne doğru yöneliyor, kalkanı önünde yavaş yavaş ilerliyordu.

Adamın girdiği surdan girecek, gelebilecek bir saldırıya karşı kalkanını ve reflekslerini kullanacaktı Kiyora.
Kiyora Victoria
Kiyora Victoria
Ödül Avcısı
Ödül Avcısı

Mesaj Sayısı : 214
Kayıt tarihi : 17/01/16
Nerden : East Blue

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Kyros Ptsi 07 Mart 2016, 01:53

Clous: Usulca rakibini bekliyorsun. Fazla beklemene gerek kalmadan rakibin karşına çıkıyor. Rakibine çiviyi atmayı çalışsanda bu işin göründüğünden zor olduğunu fark ediyorsun. Rakibinin kalkanı kafasında 10 cmlik bir alanı korumuyor ki bunun bir kaç cmsinin saç olduğunu varsayıyorsun. İkinci sorun ise rakibinin sürekli hareket etmesi o hareket ettikçe kolu ve vücududa bir aşağı bir yukarı gidiyor. Bu yüzden 10 cm olan açıklık bir bakıyorsun 5 bir bakıyorsun 8 oluyor. Tüm bu sorunlara rağmen mermini tükürüyorsun.

Kiyora: Rakibine doğru ilerliyorsun. Rakibinden görünürde bir direniş olmuyor. Tek fark ettiğin şey ağzının oynayıp durduğu ama bundan bir anlam çıkartamıyorsun. Aradaki mesafe 2m'ye indiğinde rakibin sana doğru bir şey tükürüyor. Tükürdüğü şey kafanı sıyırıp geçiyor. Canın yanıyor ama çok değil.  

Durum: Aranızdaki mesafe 2m.  Clous>Kiyora>Ben şeklinde yazılacaktır.


Wiksax: Rakibinin geçip gitmesini bekliyorsun. O gidince mümkün olduğunca sessiz bir şekilde aşağı inip onun arkasına geçmeye çalışıyorsun.

John: Bir sorunla karşılaşmadan biraz daha ilerliyorsun. Tam yeni bir sur boşluğunu geçerken sert bir ses duyuyorsun. Bir şeyin yüksekten düşme sesine benziyor. Büyük ihtimalle epey ağır bir şey. Arkanı dönüp baktığında kızıllı velet'in sana doğru sinsice yaklaşmaya çalıştığını fark ediyorsun.

Durum: Aranızda 3-4 m var. John ve Wiksax yüz yüze bakıyorlar. Tur sırası yoktur, ilk yazan kapar önceliği.

Kod:
Arenayı iki gruba ayırdım. Grupların kazananlarıda yine birbirleriyle yapacak ama bu sefer iyileştirme yok.
Kyros
Kyros

Mesaj Sayısı : 156
Kayıt tarihi : 08/02/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Clous Cracher Ptsi 07 Mart 2016, 13:40

Clous hedefini ıskalamıştı. Karşısındaki kızın kabarık saçlarını hesaba katmamıştı. Sadece tek çivi tükürdüğü için şanslıydı. Ağzı halen çivi doluydu. Şüphesiz ki kızın kalkanı onun için bir sorundu. Kılıçtan da uzak kalmayı tercih ederdi. Ama Claus'un da kendine göre avantajları vardı. İlk olarak kıza istemeyerek de olsa kafasını hedef aldığı mesajını vermişti. Yani kız orayı daha çok savunacak ve bacağındaki bölgeyi daha da savunmasız bırakacaktı.Yani bir sonraki hedefi orası olacaktı. Tabi diğer bir avantajı da hız konusundaydı. Rakibinin o boyutta bir kalkan ile çok hızlı koşabileceğini düşünmüyordu. Yani çiviyi tükürdükten sonra ondan birkaç metre uzaklaşmaya çalışacaktı.

Telefondan yazılmıştır evde değilim
Clous Cracher
Clous Cracher

Mesaj Sayısı : 237
Kayıt tarihi : 17/01/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Kiyora Victoria Ptsi 07 Mart 2016, 17:48

Kiyora rakibine yaklaştığı sırada garip bir şekilde karşıdan bir savunma görememişti. Tek dikkat çeken şey adamın ağzının hareket halinde olduğuydu. Kiyora buna anlam vermeye çalışarak adama doğru yaklaşmaya devam ediyordu. Derken adam Kiyora'ya doğru ağzından bir şey fırlattı. Fırlattığı şey kızıl saçlarını resmen teğet geçmişti ve Kiyora'nın az da olsa canı yanmıştı. Şaşkınlıkla, "İlginç bir dövüş tekniği. Beni zorlayabilir." dedi içinden. Büyük bir kalkanı olmasına rağmen her yerini koruyamazdı ne de olsa.

Derken aklına bir fikir geldi. Sürekli olarak sağa sola hareket edecek ve rakibinin nişan almasını zorlaştıracaktı. Kiyora saldırmak için rakibinin atacağı diğer çiviyi bekleyecek, çivi ıskalarsa da adamın tekrar nişan almasına zaman bırakmadan sağ elindeki kılıcıyla rakibinin göğsüne doğru saldıracaktı.
Kiyora Victoria
Kiyora Victoria
Ödül Avcısı
Ödül Avcısı

Mesaj Sayısı : 214
Kayıt tarihi : 17/01/16
Nerden : East Blue

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Misafir Ptsi 07 Mart 2016, 20:33

Rayl tam sinsice rakibine yaklaşmıştı ki arkasına atlar atlamaz rakibi onu duymuş ve arkasına dönmüştü. Artık yüz yüzeydiler. Raylin planı hemen 3-4 metrelik mesafeyi kapatmaktı ve mızraktan da çekiniyordu. Rayl önce atlama mesafesine girecek daha sonra kalkanını bir frizbi gibi rakibinin yüzüne doğru fırlatacaktı böylece rakibinin görüş açısını kapatamak istiyordu eğer kalkan istediği yere doğru yönelirse hemen arkasından hybrit zoan moduna geçerek fırlattığı kalkan altında kalacak şekilde, kalkandan daha yüksek bir seviyeden rakibinin kafasına atlayacaktı. Kalkanın mızrağın açısını kapatmasını sağlayarak rakibin boynuna pençe atmayı deneyecekti. Olurda mızrak kendisine yönelirse, mızrağa kuyruğunu dolayıp yönünü saptırmayı deneyecekti. Aynı anda yandaki duvarı kullanarak kendisini ters yöne itecekti. Rakibi eğilirse onun hizzasını geçtiği an çapraz üstten kafasına doğru hançerini fırlatacaktı.

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Misafir Ptsi 07 Mart 2016, 21:02

Surda ilerlerken beni sinsice takip eden kızıl saçlı herifi görmüştüm. Arkamı dönerek onu fark ettiğimi anlamasından sonra yeteri kadar yaklaşmasını, saldırmaya hazırlanmasını bekleyecek ve hamle yapacaktım. Bu hamlem ise şöyle olacaktı:
Eğer rakibim bana uzaktan bir şey veya bir şeyler fırlatırsa arkaya doğru hızla zıplayarak saldırıdan kurtulacaktım. Ardından da havadan bacaklarımı kıçıma kadar kaldıracak ve saldırıya geçecektim Bacaklarımı kıçıma kadar kaldırmam sonucu ağırlığım öne eğileceği için kısa bir ‘’ fire spear tornado’’ yapma şansı bulacaktım ve mızrağımı mümkünse rakibimin yüzüne veya kalbine saplayarak arkasına doğru yuvarlanacaktım. Bu sürede rakibim mızrağımı durdurmaya çalışır ise de mızrağımı veya rakibimi ağırlık noktası olarak kullanacak, onları kullanarak yukarı zıplayacak ve yüzüne bir tekme atacaktım. Rakibim bana bir şey fırlatmazsa da mızrağın tahta kısmının sonunu tutacak, saldırısından sağa doğru kısa bir atlayış yaparak kurtulacak ve mızrağın uzun bir silah olmasından faydalanarak rakibime saldıracaktım.

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Arena 2. Tur - Sayfa 3 Empty Geri: Arena 2. Tur

Mesaj tarafından Kyros Ptsi 07 Mart 2016, 22:28

Clous ve Kiyora: Clous rakibinin bacaklarına nişan almasına rağmen, rakibi sürekli sağa sola hareket ettiği için isabetli olmuyor. Kızıl kadını geçmeye çalıştığında ise yolun darlığı yüzünden sıkışıyor. Yol sadece 4m olduğu için hemen hemen ortasında duran Kiyora, yanlamasına neredeyse 2m'den fazla bir mesafeye erişebiliyor. Bu yüzden yanlardan kaçmak mümkün olmuyor. O gerisin geriye kaçtıkça Kiyora dahada yakına geliyor ve kıcıyla sağdan sola bir savuruş yapıyor.

Durum: Aranızda bir metreden biraz az mesafe var. Kiyoranın kılıcı sağdan sola Clous'un göğsünü hedeflemiş durumda. Clous sırtını duvara verdi. Clous savunma turu yazacaktır.



Wiksax ve John:
Kod:
Gözlem Hakisi açmışsınızda haberimiz yok.
Wiksax rakibine karşı, kalkanını fırlatarak bir avantaj elde etmeye çalışıyor. John ise geriye doğru sıçrayıp saldırıdan kurtulmaya çalışsada kurtulamıyor çünkü olduğu yerden 2m kadar geriye sıçrasada kalkanın ne menzilinden nede doğrultusundan çıkabiliyor. Bu yüzden kalkan normalde gitmesi gerekenden 2 metre daha fazla gidip, John'un direk boğazına saplanıyor. Wiksax ise yakaladağı bu avantajı kullanarak rakibinin üstüne saldırıp yüzünü param parça ediyor.

Wiksax rakibini öldürdükten bir kaç dakika sonra az önce büyük gürültünün geldiği yerden bazı sesler duyuluyor. Oraya gittiğinde senin en başta çıktığına benzer bir ev görüyorsun, kapısıda tamamen açık.
Kyros
Kyros

Mesaj Sayısı : 156
Kayıt tarihi : 08/02/16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

3 sayfadaki 7 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz